Sunday, January 29, 2012

[Semoga Berkekalan]

kali ini hanya coretan santai
cuma mahu dedikasikan bicara ini buat dia
sahabat yang hadir dalam dia kesedihan
menempatkan dirinya dalam hidupku
melakarkan bahagia jua buatku
entah aku mengukir senyum pada bibirnya entah tidak
tapi satu yang aku tahu
aku beruntung mengenalinya
dia ada ketika aku gembira
dia jua setia mendengar ketika aku sedih
ketika marah jua dia sabar menenangkan aku
walau kami hanya bersua muka sekali
walau hanya mesej menghubungkan
itupun apabila kami masing-masing punya waktu
bahkan bercakap dalam telefon juga jarang
itupun jika dia tiba-tiba telefon
aku tak pernah mendail nombornya
khuatir akan sesuatu
tapi percayalah
setiap hari ikatan kami semakin erat
dia sahabat yang penyayang
benar-benar sahabat


thanks tau..
jgn marah sbb ltk pic awk..
hahaha
Bukhari, 21..

"They love you but they are not your lover. They care for you but they are not from your family.
They are ready to share your pain but they are not in your blood relation..
They are FRIENDS!!!
True friends scold like a DAD
Cares like MOM
Teases like a SISTER
Irritates like a BROTHER
and finally love you more than a LOVER"

aku harap persahabatan ini akan terus kukuh
benar-benar kental
: )

No comments: