Friday, March 2, 2012

Betulkan niat

Assalamualaikum..no more readers yah...:)

Alhamdulillah sangat-sangat sebab berjaya privatekan blog.. Mula-mula rasa berat nak tinggalkan viewers tapi saya kena betulkan balik niat..kenapa saya buat blog? kenapa saya tulis entri-entri islamik?

Saya perlu betulkan kembali.. Gusar andai saya punya hati dah ubah niat sebenar. Saya menulis luahan hati dan apa yang saya lalui. Ingin dikongsi dengan pembaca untuk kebaikan bersama. Bukan untuk dapatkan followers yang ramai. Bukan nak pujian. OK. Itu sepatutnya niat awal saya. Tapi syaitan tak pernah penat nak kacau hati manusia. Saya tak tahu adakah niat saya pada awalnya masih sama atau tidak.

Jadi,saya decide utk privatekan dulu. Dan saya harap niat untuk private nih bukan sebab nak orang rindu saya. Nak tengok berapa ramai yang tercari-cari saya tapi sebab saya tak nak hati terpesong. OK. So, kena betulkan niat lagi..Huh..! penat jaga niat jaga hati tapi mohon ALLAH bantu..



No comments: