Saturday, November 26, 2011

DIA..

Dia ada..
Bila?
Bila-bila..
Betul ke?
Betul..Tak tipu pun..
Sayang dia?
Sayang..sayang sangat..=')
Dia pulak?
Entah..tapi aku yakin dia sayang aku..
Kalau tak?
Takpelah...tak harapkan pun..
Ya?
Aah..aku cuma harap dia bahagia..dia selamat..dia kuat iman..
Dia tak sayang aku pun takpelah..
Kenapa sayang dia?
Sebab dia kiriman Allah untuk mengisi kekurangan aku..
Skemanya jawapan..?
Memang itu jawapannya..dia dengar apa aku cakap walau kadang2 aku tak dengar dia cakap
Dia senyum je sedang aku masam je dgn dia..layan pun tidak..
Rasa bersalah..azam baru,nak jaga hati dia betul2..
Tak nak dia terluka pun..
Nak peluk dia tak?
Sekarang jugak nak peluk..sebab aku nak nangis dah ni..


Aku dedikasikan buat dia..pendek je tapi aku tahu dia tak kisah..
Dia...aku sayang dia.. Sayang kerana Allah... Sebab dia sahabat yang Allah kirim untuk aku berubah
Dia iringi aku mencari jalanNya..dia ingatkan aku..
Dia hebat! Hebat sangat!
Moga dia kekal senyum..
Kalau dia baca, aku nak cakap, sekarang ni aku doakan dia selamat
Kalau dia baca, aku nak cakap, boleh tak dia peluk aku?

Nama dia aku simpan sebagai milik peribadiku..
Sebab dia berharga sangat..
=')


2 comments:

Anonymous said...

Sape erk. Bdak pc gak ke ?

qaseh ashuffi_zahirah said...

eh tak..kawan kat beijing..