Saturday, June 16, 2012

AKU dan KAMU

Aku dan kamu..
Punya kisah yang berbeza..
Dugaan yang pastinya lain tingkat payahnya
Tapi..
destinasi kita mungkin sama..
REDHA ALLAH..

Aku dan kamu..
Dulu pernah satu ketika..
Berkongsi cerita dan rasa...dari hati diluahkan bibir
Meneroka hati masing-masing
Mencari jawapan kepada persoalan..yang bertimbun
Dibincang dibahas tapi akhirnya buntu

Aku dan kamu..
Punya pegangan yang berbeza
Punya pemikiran yang sangat jauh berlainan
Kamu..tegas mahu tahu dengan dalam
Aku..menerima dengan seadanya dan tidak bertanya banyak
Tapi kita saling berfikir...

Aku dan kamu...
Kini tidak serapat dahulu..
Tapi aku melihat kamu dari jauh..
Melihat perkembangan kamu...dan aku bahagia melihat kamu
Aku kagum dengan kamu..
Banyak yang aku belajar dari kamu..
Belajar menjadi diri sendiri..
Aku masih teguh dengan janjiku..
Untuk terus di sisi kamu..membantu kamu mencari...
Walau dari jauh..percayalah aku mengharapkan yang terbaik untuk kamu..

Ada...
Janji aku...tetap akan aku pegang....
Walaupun kita dah saling rasa segan...
Tapi aku sentiasa ada untuk kau..
Ya...Tak semua benda perlukan sebab..
:')

No comments: